Σας παρουσιάζουμε μια ολοκληρομένη προπόνηση με κύριο θέμα την αντεπίθεση. Επεξήγηση ασκήσεων με βίντεο και animation film.

Στόχοι:

1.     Αυτοματισμός του παιχνιδιού με μία επαφή.

2.     Αυτοματισμός της κοντρα επίθεσης και αλλαγή πλαυράς της επίθεσης.

3.     Βελτίοση της εκρικτικής δύναμης.

Μέσα: 20 μπάλεσ, κώνοι,  3 είδη διακριτικά (6 ).

Διάρκεια: 105 λεπτά.

Πρώτα δείχνουμε στους παίκτες μας βίντεο με το τί περιέχει η προπόνηση.

I.Προθέρμανση                                                                                       30 λεπτά

А. Άσκηση 1

 

Οπαίκτης1 κάνειένα-δύομετονπαίκτη 2 . Έπειτα, δίνει κάθετη πάσα στον παίκτη 3. Ο παίκτης 3 κοντρολάρει την μπάλα και πηγαίνει στο απένταντι γκρουπ με παικτες. Ο παικτης 1 πέρνει τη θεση του 2, ο 2 του 3 και ο 3 πηγαινει στο απέναντι γκρούπ.

Δειάρκεια: 7 λεπτά 

Διάλειμμα: 2 λεπτα με ασκήσεις στρέτσινγ.

Β. Άσκηση 2

Οπαίκτης1 κάνειένα-δύο με τον παίκτη 2 και έπειτα δίνει την μπάλα στον παίκτη 3. Ο παίκτης 3 κάνει ένα-δύο με τον παικτη 2 και δίνει με μία επαφή την μπάλα στο απένταντι γκρουπ. Ο παικτης 1 πέρνει τη θεση του 2, ο 2 του 3 και ο 3 πηγαινει στο απέναντι γκρούπ.

Δειάρκεια: 7 λεπτά 

Διάλειμμα: 2 λεπτα με ασκήσεις στρέτσινγ.

 

Γ. Άσκηση3

 

Ο παίκτης 1 κάνει το ένα-δύο με τον παίκτη 2 και δίνει πάσα στον παίκτη 3. Ο παίκτης 3 δίνει πάσα στον παίκτη 2 ο οποίος δίνει κάθετη πάσα στον παίκτη 1 ο οποίος έχει κινηθεί στην πλατη του 3. Ο παίκτης 1 δινει πάσα στο απέναντι γκρούπ και γρήγορα γυρίζει στη θέση του 3. Ο παίκτης 3 πέρνει τη θεση του 2 και ο 2 του 1.

Στις παραπάνω ασκήσεις δίνεται έμφαση στην σώστη πάσα (χαμηλή) και στο κοντινό ένα-δύο.

 

Δειάρκεια: 7 λεπτά 

Διάλειμμα: 2 λεπτα με ασκήσεις στρέτσινγ.

 

II.Κύριο μέρος                                                                         60λεπτά

 

А.  Άσκηση1                                                                                           30 λεπτά

Χωριζόμαστε σε 2 γκρούπ

Πρώτο γκρούπ                                                                                         15 λεπτά

 

Ο τερματοφύλακας ρίχνει τη μπάλα στο πρώτο τετράγωνο και ταυτόχρονα ένας αμυντικός πράσινος παίκτης τρέχει στο προς τα εκέι. Οι μπλέ παίκτες δίνουν πάσες μεταξύ τους (μία – δύο επαφές) υπό την πίεση του πράσινου που πρεσάρει. Μόλις  βρεθεί η ευκαιρία ο κάτωχος της μπάλας κάνει μια μακρινή χαμηλή πάσα προς το τετράγωνο 2. Ένας δεύτερος πράσινος  παίκτης  κατευθύνεται προς  το τετράγωνο 2. Μόλις οι κόκκινοι  παίκτες  πάρουν την μπάλα προσπαθούν να κάνουν επίθεση αλλάζωντας θέσεις. Έτσι γίνεται επίθεση τρεις εναντίων ενός.

Μετά το σούτ ο τερματοφύλακας δινει τη μπάλα στο τετράγωνο 4 όπου πλέον έχουν μεταφερθέι οι μπλέ παίκτες και ο τρίτος πράσινος παίκτης. Με αυτόν τον τρόπο παιχνίδι ξεκινάει απο την αρχή. Οι κόκκινοι παίκτες μεταφέρονται στο τετράγωνο 3.

Κάθε ομάδα παίζει 4 λεπτά στα τετράγωνα 1και 4 – αλλάζοντας πάσες (μπλε), 4 λεπτα στα τετράγωνα 2 και 3 σαν επιθετικοί (κόκκινοι) και 4 λεπτά σαν αμυντικοί (πράσινοι).

Δεύτερο γκρουπ                                                                                15 λεπτά

Κυκλική  προπόνηση  για  γρήγορα  πόδια  και εκρικτική δύναμη.                                 

*    Σε σκάλα προπόνησης γρήγορο σκίπινγ με 2 επαφες σε κάθε τετράγωνο.

*    Σε 3 ξύλινα κουτιά ύψους 10, 20 και 20 εκατοστά, γρήγορες εναλλαγές τον ποδιών πάνω-κάτω.

*    Σε εμπόδια μεσαίου ύψους, άλμα και ημικάθησμα.

*    «Πύραβλος» σε  αποστάσεις 5,10,15 και 20 μέτρα (πάντα γύρισμα στην αρχη).                         

*    Όρθοι πάνω σε πάγκο, κατεβαίνουμε κάτω (χορίς άλμα), και έπειτα πολύ γρήγορο άλμα πάνω απο μεσαίο αμπόδιο.                                 

*    Γρήγορο ζιγκ-ζαγκ πέρασμα.                    

*    Πάνω απο σκοινί τετνομένο σε ύψος περίπου 10 εκατοστά απο το έδαφος, 3 επαφές αριστερά, άλμα, 3 επαφές δεξιά, άλμα κλπ.                

30 δευτερόλεπτα εργασία, 60 δευτερόλεπτα διάλειμμα (1:2).

 

Αλλαγή των γρκούπ

Β.   Άσκηση2                                                                                      3 x4 λεπτά                                                                                                 Συνολικά15 λεπτά.

Τρείς ομάδες των 6 παικτών. Η μπλέ ομάδα προσπαθεί να κλέψει τη μπάλα από τις πάσες των υπολοίπων ομάδων. Σε κάθε πλευρά του τετραγώνου είναι τοποθετημένοι 3 παίκτες. Όταν η μπλε ομάδα πάρει την μπάλα προσπαθεί να βάλει γκόλ σε ένα απο τα τέρματα. Έτσι παίζουν 6 εναντίων 3. Έχουν το δικαίωμα να αλλάξουν προρισμό και να πετύχουν γκόλ σε άλλο τερμα. Αλλαγή ρόλων κάθε 4 λεπτά.

 

ΓΔιπλό παιχνίδι                                                                                2 x7 λεπτά                                                                                   Συνολικά15 λεπτά

9 εναντίων 9 (+2 τερματοφύλακες) σε όλο το γήπεδο.

Σε κάθε σφύριγμα του προπονητή η ομάδα που έχει την κατοχή της μπάλας πρέπει να σκοράρει μέσα σε 10-12 δευτερόλεπτα.

III.Αποθεραπία                                                                                       15 λεπτά

Αργότρέξιμογιαχαλάρωμα.                                                                      5 λεπτα

Ασκήσειςγιατακάτωάκρα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους προσαγωγούς και εξαγωγούς. 

Προπονητής: Βαλέρι Νταμιάνοβ

Βοηθός προπονητή: Κυριάκος Γεωργίου

Ομάδα: Σπορτίστ Σβόγκε 2-ρη εθνική κατηγορία Βουλγαρίας.

 

lab-team.png
Δεν υπάρχουν εικόνες